måndag 31 mars 2008

Allt ordnar sig........


Hej och hå!

Idag har jag haft handledning med Mohssen oj vad det känns bra.

Datorn jag fick när kursen startade har gått sönder. Väntar forfarrande på att budfirman ska hämta den och köra den till verkstan i Linköping.

Har fått låna en annan äldre dator som ställer till det lite. Men har man arbetat i kommunen i 30 år är man van vid förändringar både positiva och negativa.

Mitt Pimarbete har gått bra fastän jag har mött lite patrull med maskinen.

Har gått på en workshop, bildhantering i word jätte bra. Torsdag 3/4 är det workshop igen, powerpoint.
Har redan gjort ett bildspel för Öppna förskolorna i Nacka som vi ska ha med till Förskolemässan den 8/4 i Nacka strand. Men hoppas lära mej mer på torsdag.

Hur går det för er andra?

2 kommentarer:

Jens sa...

Jodå, det verkar som min dator går bättre än din.
Hur tycker du att uppgifterna är?

Din bild syns här iaf.

Jens

Bella sa...

Hej Jens. I kväll har jag inte arbetat med Pim. Det blev grillafton istället. Roligt att du skriver undra var alla andra är.

Önskar en liten kommentar angående mitt inlägg.

Gabriella